התיאטרון הקאמרי של תל-אביב

שאלות נפוצות

 

מה שעות הפעילות במוקד ההזמנות?
המוקד שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 21:00-08:00
יום ו' 13:00-08:00 

בימי שישי ושבת בערב כשעה לפני תחילת ההצגה

 

עשיתי הזמנה באתר אבל לא קיבלתי אישור הזמנה במייל – מה לעשות?
אישור לכל הזמנה באתר אמור להישלח מיד עם סיום הפעולה. אם לא קיבלת אישור, צריך ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-6060900

 

איך אפשר לבטל הזמנה?
ניתן לבצע ביטול/החלפה של כרטיסים רק בשעות הפעילות של המוקד - עד 48 שעות לפני המופע באמצע השבוע
ועד 72 שעות לפני המופע בסוף השבוע.
ובטלפון בלבד: 03-6060900.

 

יש הנחה לסטודנטים?
כן. יש מנוי מוזל לתיאטרון במיוחד לסטודנטים וסטודנטיות שכולל 6 כרטיסים להצגות בעלייה וביציע. עלותו 270 ₪ ונדרש להציג תעודת סטודנט/ית בתוקף בזמן איסוף הכרטיסים.

 

יש הנחה לאזרחים ותיקים?
כמובן. אזרחיות ואזרחים ותיקים נהנים מ-50% הנחה על כל ההצגות והמופעים בקאמרי!

 

יש הנחה לחיילים?
בטח. יש מנוי מוזל לתיאטרון במיוחד לחיילים וחיילות שכולל 6 כרטיסים להצגות בעלייה וביציע. עלותו 240 ₪ ונדרש להציג חוגר בתוקף בזמן איסוף הכרטיסים.
בנוסף, קיימות הטבות לכרטיסי רגע אחרון אשר מתעדכנות מעת לעת. לפרטים ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות ביום ההצגה מהשעה 17:00.

 

האם ניתן להגיע להצגה עם נשק?

בהתאם להנחיות האגף לרישוי כלי ירייה, הכניסה למתחם התיאטרון עם נשק מותנית בהצגת רישיון נשק מקורי בר תוקף בצמוד לכלי הירייה.

*הצגת צילום רישיון נשק בנייד או על נייר לא תתקבל.

 

האם אולמות התיאטרון הקאמרי ממוזגים?
כן. אולמות התיאטרון ממוזגים לאורך כל השנה.
אנחנו ממליצים להצטייד בלבוש חמים ומתאים מראש.

 

איחרתי להצגה מה עושים?

לתשומת לבכם, המקומות ישמרו עבורכם עד לשעת תחילת ההצגה הכתובה על הכרטיס. לצערנו, לא תותר כניסת מאחרים להצגות אלא בשיקול דעתו הבלעדי של התיאטרון ובמידה שהדבר יתאפשר (לרוב לעליה או ליציע).

 

כל מה שחשוב לדעת על המנוי שלנו:

 

איך אפשר להזמין כרטיסים דרך המנוי שלי?
פשוט. ההזמנה מתבצעת בשלושה שלבים:
1. קודם צריך לבחור הצגה ואת המקומות הרצויים באולם.
2. מיד אחרי כן תופיע רשימה של הכרטיסים המבוקשים, ולצד כל אחד מהם כפתור בו עליך לבחור את סוג הכרטיס המבוקש. שם יש לבחור מנוי/ כרטיסיה.
3. אחרי הבחירה בכרטיס של מנוי, מזינים את מספר תעודת הזהות של המנוי בשדה המתאים לכך ומקבלים את הסיסמה בהודעה אישית לטלפון הנייד.
מזינים את הסיסמה החד פעמית שקיבלתם בשדה המתאים ומשלימים את הרכישה.

אם יש שאלה או בעיה - אנחנו תמיד כאן לעזור: 03-6060900.

 

מה תוקף המנוי שלי?
המנוי תקף לשנה מיום הקמתו במערכת.
רביעיות כרטיסים (מיני-מנוי) תקפות לחצי שנה.

 

המנוי שלי עוד מעט נגמר, איך אפשר לחדש אותו?
יוצרים איתנו קשר בטלפון: 03-6060900.

 

האם המנוי שלי תקף לכל ההצגות?
כן, ניתן להזמין כרטיסים לכל ההצגות דרך המנוי.
במקרה בו ההצגה היא מחזמר או הפקה מיוחדת, יש תוספת של 50 ₪ לכל כרטיס.

 


שאלות נפוצות בנושא נגישות:

 

האם יש עזרי שמיעה או ראייה להצגות בתיאטרון?
כמובן. ניתן לשאול ערכות עזר לשמיעה, וכמו כן, ניתן לשאול בתיאטרון אביזרים לשיפור ראייה ללא תשלום. עוד על הנושא ניתן לקרוא בעמוד שעוסק בנגישות.

האם יש מקום לכיסאות גלגלים באולם?
בהחלט. בכל אולמות המופעים יש מקומות ישיבה שמותאמים לאנשים המתניידים עם כסאות גלגלים. בנוסף, ליד הדרך הנגישה לאולם יש מקומות שמיועדים לאנשים עם קשיי ניידות או עם לקות ראייה. ניתן לשריין אותם עד שבוע לפני יום המופע. כדי להזמין אותם יש לפנות למוקד ההזמנות של התיאטרון, בטלפון: 03-6060900

 

מתוך ההצגה

Your Browser is Outdated

Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here: