נגישות לבעלי מוגבליות

 

חמשת האולמות של התיאטרון הקאמרי ואולם קפה תיאטרון, מותאמים לתנועת אנשים בעלי מוגבלויות.  בחניונים השונים מוקצים שטחים גדולים ומרווחים לחניית רכבים פרטיים ומסחריים, המצויים בקרבת הכניסה לתיאטרון. בקופות ובמזנונים קיימות עמדות נמוכות ללקוחות הנעזרים בכסאות גלגלים. לכל האולמות יש גישה נוחה לכסאות גלגלים מן המעליות שבחניון ועד לאולם. 

לקוחות הנעזרים בכסאות גלגלים גדולים (דוגמת כסאות חשמליים) מתבקשים לדווח על כך במעמד הזמנת הכרטיסים, על מנת לוודא כי המעבר באולם רחב דיו עבור הכסא, ובכדי שיוזמנו עבורם מקומות המיועדים לכך. כמו כן, יש לציין בעיות חריגות אחרות, על מנת לקבל שירות יעיל, מקצועי וממוקד.
לצערנו, מטעמים משפטיים, אין באפשרותנו לסייע פיזית לצופה המבקש לעלות או לרדת באולם עצמו, על מנת לעבור למושבים אחרים, ולכן מומלץ להגיע עם מלווה צמוד. לקוח המבקש לעבור למקומות שאינם מיועדים לנכים בכוחות עצמו או בסיוע מלוויו, עושה זאת על אחריותו בלבד.

חשוב לציין כי עובדי התיאטרון הקאמרי מיומנים לטפל בבעיות של צופים בעלי מוגבלויות.

אנו מציעים לבצע הזמנת כרטיסים עבור בעלי מוגבלויות ישירות בקופות, או בפניה למוקד השירות, כפי שמצוין מטה, על מנת להקצות ללקוח את המקום המתאים ולמנוע עוגמת נפש.

 

לידיעתכם המקומות המיועדים לבעלי כסא גלגלים הם :
אולם קאמרי 1:
שורה: 18 באולם
כסאות: 1,2,3,
כסאות: 22,23,24,
 

אולם קאמרי 2 :
שורה 13 אולם כסא 23


אולם קאמרי 3 :
שורה ראשונה ,אגף ימין, כסאות 1-2


אולם קאמרי 4 :
שורה  ראשונה, מומלץ כסאות: 1,2,18,19 אם דרוש שטח גדול יש לפנות לסדרנים


מועדון קפה תיאטרון :
מותאם התאמה מלאה.


אולם נחמני:
שורה ראשונה כסאות 1-2
( אין גישה לנכים, אבל מגישים את כל העזרה כולל הרמת הכסא לאולם)


בית החייל :
שורה 25 כסאות 1-4
(לנכים יש כניסה נפרדת עם מעלית מיוחדת ) 

לביצוע הזמנה יש לשלוח מייל (לפחות 48 שעות לפני ההצגה) ובו השם המלא, מס' הטלפון (רצוי נייד) ושם ההצגה המבוקשת, על מנת שנציג מטעמנו יוכל יחזור אליכם בהקדם. את המייל יש לשלוח לכתובת: service@cameri.co.il
ניתן גם להזמין ישירות באתר התיאטרון, או לפנות אלינו טלפונית.

לבירורים נוספים ניתן לפנות למוקד השירות של התיאטרון הקאמרי 1-700-707-990

מערכות כירטוס וקופות - טיטאן | עיצוב ובניית אתרים - לופים