הסדרי נגישות בתיאטרון הקאמרי

נגישות בתיאטרון הקאמרי
התיאטרון הקאמרי פועל ומקדם את נושא הנגישות. אנו רואים בכל לקוחותינו לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לכל מתקני ושרותי התיאטרון.
בתיאטרון הקאמרי אנו נערכים להנגשת אולמות התיאטרון, המבנה ועמדות השירות על מנת לאפשר לכל מבקרינו חוויה טובה ונגישה המלווה בשרות רגיש ושוויוני ואנו פועלים להנגשת התיאטרון בתהליך שילווה אותנו בשנים הקרובות בתחומים הבאים:

 

 הנגשת מוקדי השרות
• המוקד הטלפוני מונגש לטובת לקוחות עם מוגבלות והנו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה.
• שירות לקוחות טלפוני ורכישת כרטיסים: 03-6060900 או בדוא"ל: booking@cameri.co.il.  ניתן לרכוש כרטיסים לכל הצגות הקאמרי גם דרך אתר האינטרנט www.cameri.co.il.

 

הנגשת השירות למבקרים
• מנהלי ועובדי התיאטרון הקאמרי עברו לימוד והדרכה בתחום שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלויות.
במסגרת ההדרכה קיבלו העובדים כלים להתמודדות עם שירות נגיש והתנסו התנסות חווייתית במתן שירות נגיש.


הנגשת מבנה התיאטרון
• 'חניון גולדה' (בבעלות חב' אחוזות החוף) נמצא בסמיכות לתיאטרון הקאמרי ומציע מקומות חנייה שמורים לאנשים עם מוגבלות ובו קיימת גישה נוחה למעליות העומדות בתקן.
בנוסף, לאורך רחוב שאול המלך הסמוך לתיאטרון הקאמרי קיימות חניות שמורות לנכים.
• בתיאטרון קיימים דרכי גישה ומעברים נוחים מהכניסה הראשית, דרך האכסדרה והחלל הפנימי. תיאטרון הקאמרי עוצב תוך שימת דגש על מעברים רחבים במיוחד, על מנת לאפשר מעבר נוח של כיסא גלגלים או עזרי הליכה אחרים.

• המעליות בתיאטרון הקאמרי מונגשות לנוחות המבקרים. קיימת כריזה קולית ברורה, כיתוב ברייל על לחצני המעליות ומידות המעליות תואמות לתקן על פי החוק.

• שלטי ההכוונה בתיאטרון הקאמרי עומדים בדרישות הנגישות.
• לרשות מבקרים לקויי ראיה קיימת הכוונה באפליקציה הנקראת Right Here הזמינה להורדה בחנויות האפליקציות עבור טלפונים חכמים.

• דלפק הקופה הנגישה הינו הדלפק הקרוב ביותר לכניסה לאכסדרת התיאטרון.
• מבקרים המשתמשים במכשיר שמיעה התומך במצב T יכולים להיעזר במכשיר לולאת השראה המוצב בקופה, אשר מקל על שמיעת נותן השירות.

• מבקרים המתקשים בהליכה מוזמנים לפנות לסדרן בכניסה לאכסדרה, הסדרן יקרא לנציג הקופה לצורך מתן שרות ללא המתנה בתור.

• קיימת תאורה טובה בכל מרחב המבנה לטובת מבקרים עם לקות ראייה.

• שירותי הנכים בתיאטרון נגישים לחלוטין מבחינת גודל ואבזור התאים. 

 

הנגשת אולמות התיאטרון   
תיאטרון הקאמרי משקיע מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת אולמות התיאטרון במטרה ליצור חוויה נעימה וחיובית לכל המבקרים בו.

• באולמות המופעים ישנם מקומות ישיבה מיוחדים לאנשים המתניידים בכסאות גלגלים. להלן דרכי הגישה אל המקומות:
אולם "קאמרי 1" - דרך כניסות 3 ו 4. ההגעה לכניסות אלה באולם אפשרית באמצעות מעלית מהאכסדרה.
אולם "קאמרי 2" – דרך כניסות 1 ו- 2. ההגעה לכניסות אלה באולם אפשרית באמצעות מעלית מהאכסדרה.
באולמות "קאמרי 3" ו"קאמרי 4" – דרך הכניסה הראשית לאולם. ההגעה לכניסות אלה באולם אפשרית באמצעות מעלית מהאכסדרה.


 

• בנוסף קיימים באולמות התיאטרון מקומות הקרובים לדרך נגישה לטובת אנשים עם קשיים בניידות וכן לטובת כבדי ראיה, המקומות ישמרו עד שבוע מיום האירוע. להזמנת מושבים אלו יש לפנות למוקד ההזמנות של התיאטרון בדרכים המפורטות מעלה (ראה כותרת "הנגשת מוקדי השירות").  

• ערכות עזר לשמיעה להשאלה ע"י מבקרים לקויי שמיעה - קיימת עמדת חלוקה של ערכות עזר לשמיעה. הערכות יחולקו על ידי סדרני הקאמרי, דלפק החלוקה מוצב בסמוך לשולחן מכירת התוכניות (בסמוך למעליות).  

• ניתנת אפשרות לליווי אנושי ברחבי התיאטרון עבור כבדי ראייה, פרטים בנושא ניתן לקבל ממנהלת מחלקת אולמות במייל katia@cameri.co.il.

 

הנגשת אתר האינטרנט
• התיאטרון הקאמרי משקיע מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת האתר, במטרה להקל על השימוש בו, וכן להפוך את המידע שבו ושירותי הרכישה באמצעותו לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות. לתשומת לבכם, אתר האינטרנט של התיאטרון נמצא בתהליך מתקדם של ההנגשה ברמה הגבוהה ביותר ויהיה מונגש בקרוב.

 

הנגשת הצגות עם כתוביות
התיאטרון הקאמרי מפעיל מערך של תמלולים עבור ההצגות בשפות שונות ובתאריכים שונים. ניתן להתעדכן בתאריך ובשעות דרך אתר האינטרנט או דרך החוברת "תלת חודשון" שמופץ מידי שלושה חודשים.


הנגשת המידע והפרסום
• התיאטרון הקאמרי עוסק בהנגשת המידע והפרסום לציבור לקוחותיה באופן שבו כל אדם יוכל ליהנות משירותיה.

 

פניות לתיאטרון בנושא נגישות
נשמח לטפל בבקשות להנגשת מידע ו/או בהצעות לשיפור הנגישות בתיאטרון הקאמרי.

הנך מוזמן/ת ליצור קשר בכל עת עם רכז הנגישות בתיאטרון הקאמרי – אוהד לויטן.
ניתן לפנות לרכז הנגישות במייל: ohad@cameri.co.il, או בטל' 03-6061945 (יש לבקש את רכז הנגישות).

 
מערכות כירטוס וקופות - טיטאן | עיצוב ובניית אתרים - לופים